Woolf - 2010-07-21 13:21:18

Wyłączenie informacji o poczcie przy logowaniu



Jeśli używasz Windowsowego Outlooka do odbioru poczty, przy logowaniu do systemu pokazuje Ci się liczba nieodebranych wiadomości. Można to łatwo wyłączyć.

1. Uruchom Edytor rejestru (aby dowiedzieć się jak uruchomić Edytor rejestru, przeczytaj 1-szy punkt w "Wyłączamy pamiętanie haseł (Internet Explorer)") i odnajdź klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail.

2. W tym kluczu utwórz nową wartość typu DWORD o nazwie MessageExpiryDays. Nie musisz edytować tej wartości, ponieważ domyślną jest 0, a takiej właśnie potrzebujesz.

3. Aby ta sztuczka działała dla wszystkich użytkowników, wystarczy, że dodasz tą wartość do klucza HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail.

www.pokemon-life.pun.pl www.nasza-ekipa.pun.pl www.tibiaservgm.pun.pl www.seekanddestroy.pun.pl www.pokemonprzygody.pun.pl